ייצור שקיות ואריזות נייר ופוליאתילן

למידע נוסף השאירו פרטים:

    שקיות פלסטיק מתכלות

    איכות הסביבה ושמירה על הסביבה הם נושאים שנלמדים כיום בבתי הספר ובגני הילדים, בטלוויזיה ובאינטרנט משודרות כתבות רבות בנושא והמודעות לנושא הולכת וגדלה. ההתחממות הגלובלית (מי מאיתנו לא שמע על גלי החום באירופה) מהווה הוכחה לבעיה הניצבת בפני האנושות כיום ובמקומות רבים בעולם חושבים על פתרונות יצירתיים כיצד לשפר את איכות החיים שלנו ושל הדורות הבאים.

    דברו איתנו

    שקיות פוליאתילן נחשבות כבעיה אמיתית בתחום הסביבתי ונעשים ניסיונות רבים על מנת לצמצם את התפוצה שלהן. דוגמה מצוינת לכך הוא החוק שנחקק בשנת 2016 בישראל אוסר על חברות קמעונאיות גדולות לתת שקיות פלסטיק לצרכנים בחינם אלא למכור אותן תמורת 10 אגורות. מדינות רבות הצטרפו למהפכה והטילו חוקים שונים על שקיות פלסטיק: בבנגלדש ורואנדה נאסר השימוש בשקיות פלסטיק באופן מוחלט, גם אירלנד הטילה מס על שקיות פלסטיק וצריכת השקיות הופחתה ב-90%, בסין נאסר על חלוקה של שקיות פלסטיק בחינם.

    אחד הפתרונות שעלו בשנים האחרונות הם, שקיות ידידותיות לסביבה (שקיות מתכלות). שהן הדבר הבא בעולם השקיות. יש המצדדים בשקיות נייר ממוחזר אשר נחשבות ידידותיות לסביבה אך שקיות מתכלות קלות יותר ולכן ההובלה שלהן ממקום למקום דורשת פחות משאבים סביבתיים. שקיות מתכלות אינן משחררות גזים רעילים והן עשויות מחומרים טבעיים.

    עסקים אשר איכות הסביבה חשובה להם ואשר רוצים למתג את עצמם ככאלה, צריכים לשקול את השימוש בשקיות פלסטיק מתכלות, זהו פתרון מצוין על מנת לשדר ללקוחות את רוח החברה ולהפוך אותם לשגרירים של בית העסק כלקוחות שאיכות הסביבה חשובה לליבם. את השקיות המתכלות אפשר למצוא בגדלים, בעיצובים שונים, ניתן, להדפיס עליהן את לוגו החברה או כל דבר אחר. הן מהוות חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של בית העסק.

    אנו רוצים לתרום את חלקנו לעולם טוב יותר. תיקו היא החברה הראשונה והמתקדמת ביותר בישראל המובילה את מהפכת השקיות ידידותיות לסביבה (שקיות מתכלות). שקיות אלה ניתן לייצר על פי הדרישות המדויקות שלכם ולפי מפרט אשר יתאים בדיוק לצרכים שלכם. אם חשובה לכם מקצועיות, חברה אשר עובדת עם המותגים המובילים במשק, לוחות זמנים קצרים ועסק בו השירות ללקוח עומד במקום הראשון.

    אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון: 04-6527955, או כאן

    ייצור שקיות ואריזות נייר ופוליאתילן

    למידע נוסף השאירו פרטים:


      חברה לעיצוב אתרים חברה לעיצוב אתרים