ייצור שקיות ואריזות נייר ופוליאתילן

למידע נוסף השאירו פרטים:

    ייצור שקית נייר

    נושא איכות הסביבה, תופס תאוצה גדולה בשנים האחרונות בישראל בעיכוב קל אחרי המגמה באירופה וצפון אמריקה, המודעות לעניין גברה עקב מסע פרסום אינטנסיבי של המשרד להגנת הסביבה, מספר חוקים שנחקקו וההבנה של הציבור הישראלי של חשיבות המחזור ושמירה על הסביבה כמשהו שיעצב את חיינו בעתיד הקרוב והרחוק. ניתן לראות את השינויים הרבים החלים במשקי הבית בארץ, בבתים רבים החלו למחזר בקבוקים, נייר וזכוכית באופן יומיומי והמגמה הזאת הולכת ומתחזקת.

    דברו איתנו

    למה עסקים רבים עוברים משקיות פלסטיק לשקיות נייר?

    ייצור שקיות נייר החל כבר בשנת 1852 ובמשך למעלה ממאה שנה הן היוו כגורם המרכזי בתרבות הקמעונאית ברחבי העולם, רק בשנות השבעים של המאה שעברה החל ייצור מסיבי של שקיות פלסטיק, אשר נבע משיקולים כלכליים ומחוזקן היחסי של שקיות אלה. שקיות הניילון עמידות ביותר אך הבעיה העיקרית שהן אינן מתכלות והזיהום הסביבתי שנוצר הינו עצום. בשנים האחרונות בשל שיקולים של איכות הסביבה ושמירה עליה, עסקים רבים, מעדיפים כיום לעבור לשקיות נייר במקום שקיות הניילון המסורתיות. המגמה הזאת הולכת ומתחזקת ובעלי חברות מבינים שהצרכנים מעריכים עסקים אשר מודעים לאיכות הסביבה.

    מהן האפשרויות העיצוביות בשקיות נייר?

    היתרון של שקיות נייר אינו מתבטא רק במחזור הנייר ושמירה על הסביבה ושימוש בנייר שוב ושוב אלא גם בכך שכיום ניתן לייצר שקיות באיכות גבוהה מאד, בשיטות הדפסה מתקדמות ביותר, בגדלים ובעוביים שונים, כך שהמגוון הוא כמעט אין סופי, הן מבחינת גודלן של השקיות, חוזקן של השקיות והעיצוב המרהיב שלהן והן מהמחיר הזול שניתן לרכוש אותן. שקיות נייר יכולות לשמש לכל תעשייה: ביגוד, קוסמטיקה, בשמים, תכשיטים, נעליים, מזון ועוד.

    אם נושא איכות הסביבה קרוב ללבכם ואתם רוצים למתג את החברה שלכם ככזאת, אנו ממליצים על שקיות נייר. מחיר השקיות אינו גבוה כיום בהרבה שקיות פלסטיק והתועלת לאיכות הסביבה היא רבה. העסק שלכם ימותג כעסק "ירוק" מה שיגרום לאנשים רבים להעדיף אותו על פני עסקים אחרים אשר משתמשים עדיין בשקיות פלסטיק.

    נשמח מאד לענות על כל שאלה בנושא שקיות נייר (עיצוב, גודל, מחיר, חוזק ועוד) צרו קשר בטלפון: 04-6527955, או כאן.

    ייצור שקיות ואריזות נייר ופוליאתילן

    למידע נוסף השאירו פרטים:


      חברה לעיצוב אתרים חברה לעיצוב אתרים